77
האב, הבן והפייסבוק
משרד התיירות - קמפיין לקידום האתר הקתולי
ברשתות החברתיות
משרד התיירות עלה עם 2 קמפיינים ברשתות חברתיות לקידום האתר הקתולי (שהוקם
לכבוד ביקור האפיפיור ב–9002 ומאז זוכה להצלחה עצומה בקרב הקהל הקתולי) ולקידום
.
ערוץ היו-טיוב הנוצרי
.)
קהל היעד של שני הקמפיינים: נוצרים (קתולים וכללי
מהלכי הקידום של הקמפיינים לקהל הנוצרי זוכים להצלחה בדפי הפייסבוק השונים של
8,000 –
משרד התיירות, בערוצי היו-טיוב נרשמו מעל ל–3 מיליון צפיות בסרטונים ומעל ל
.
מנויים וכן נרשמו מעל ל–000,8 עוקבים בטוויטר
מנהלת תחום
,
רותם יפעת
:
פרסומאית
,
גיא גץ
:
פרסומאי בכיר
,
שלמה עדיאל
:
מנהל תחום
ליאור קורן
:
פרסומאי דיגיטל
,
רויתי מזור
:
ניהול הפרסום בגוגל
,
מורן באליק
:
דיגיטל