78
משווקים את ישראל בצרפת
משרד התיירות - קמפיין תוכן שיווקי במגזינים ובערוצי טלוויזיה בצרפת
כחלק ממהלך אסטרטגי, שבמסגרתו הוסבה פעילות משרד התיירות לקהל הכללי בצרפת מפרסום מסורתי לפרסום
:
המבוסס על תוכן שיווקי, התבצעו במדינה זו בסתיו 2102 שני פרויקטים
.
הפרויקט הראשון כלל פרסום מוספים ועמודי תוכן ב–3 מגזינים תיירותיים שונים
.)
Direct 8 -
ו
Arte(
הפרויקט השני כלל הפקה ושידור סדרות תוכניות קצרות ב-2 ערוצי טלוויזיה
גם בשנת 3102 מתוכננות בצרפת פעולותשיווקיות/פרסומיות מבוססת תוכן, מתוך הבנהשבמצב השוק הנתון זוהי הפעילות
.
האפקטיבית ביותר לעורר עניין בקרב הקהל הצרפתי
גיא גץ
:
פרסומאי בכיר
,
שלמה עדיאל
:
מנהל תחום