84
בר מיצווש בישראל
קמפיין לאתר “בר מצווה” של משרד התיירות
בתחילת אוגוסט 2102 עלה לאוויר אתר “בר/בת-מצווה בישראל” של משרד התיירות. האתר פונה לקהל יהודי בחו”ל
.
ומטרתו להגדיל את מספר המשפחות המגיעות לישראל לקיים כאן את טקסי בר/בת המצווה
האתר פעיל בשפות אנגלית, צרפתית, רוסית ועברית ולצורך קידומו הושק קמפיין בארה”ב, אנגליה, צרפת ורוסיה. הקמפיין
.)
כולל הן באנרים באתרים רלוונטיים ומודעות מילים בגוגל והן פעילויות ברשתות חברתיות (פייסבוק, יו-טיוב וטוויטר
ניהול
,
מורן באליק
:
מנהלת תחום דיגיטל
,
רותם יפעת
:
פרסומאית
,
גיא גץ
:
פרסומאי בכיר
,
שלמה עדיאל
:
מנהל תחום
ליאור קורן
:
פרסומאי דיגיטל
,
רויתי מזור
:
הפרסום בגוגל