אחד העם | מגזין הפרסום של לפמ | ינואר 2014 - page 26

רק בירושלים
הלינה שווה כפליים
הרשות לפיתוח ירושלים
קמפיין ”חמשושלים”, סופי שבוע בירושלים
ירושלים היא בהחלט יפהפיה, אבל ממש לא נרדמת.
הרשות לפיתוח ירושלים העלתה קמפיין לעידוד לינות בירושלים. הקמפיין
קידם ארבעה סופי שבוע גדושי אירועים ופעילויות שבמהלכם הוענקו הטבות
בבתי מלון (לילה שני %05), הנחות בבתי עסק ועוד. הקמפיין עלה באינטרנט,
ברדיו ובעיתונות.
מה עושה חקלאי פיקח?
משרד החקלאות - העסקת עובדים ישראלים
מה זה ירוק בחוץ וכחול-לבן בפנים? נכון, עובד ישראלי.
משרד החקלאות ופיתוח הכפר העלה קמפיין לעידוד העסקת עובדים ישראלים בענף החקלאות. המטרה - ליידע חקלאים
המעסיקים עובדים ישראלים אודות מתן תמריצים כספיים עד 9 מיליון שקל! הקמפיין עלה בסדרת תשדירי רדיו הומוריסטיים,
באינטרנט ובעיתונות ייעודית לחקלאים.
מעסיק עובדים ישראלים,
להצטרפות לתוכנית לעידוד
העסקת עובדים ישראלים בחקלאות
משרד החקלאות
ופיתוח הכפר
ביוזמת
ומקבל תמריצים כספיים!
היכנסו למידע נוסף
<<
מה עושה חקלאי פיקח?
איכות מהבוקר עד הלילה
חינוכית 32 - קמפיין לוח השידורים החדש
אנחנו גדלנו על הרבה תכניות מבית היוצר שלה, ועכשיו היא גדלה בהמון תכניות חדשות. הטלוויזיה החינוכית העלתה קמפיין
רדיו ואינטרנט לקידום לוח השידורים החדששלה בערוץ 32. הפרסום פונה להורים לילדים בני 3-11 וכן לאנשי חינוך, ומתמקד
בקידום רצועת הילדים המשודרת מדי יום מחמש בבוקר ועד שמונה בערב. רצועה זו כוללת תכניות חדשות איכותיות לילדים
בנוסף על התכניות המוכרות והאהובות של פעם.
26
1...,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,...44
Powered by FlippingBook