אחד העם | מגזין הפרסום של לפמ | ינואר 2014 - page 16

ככה כן
מעגלים מחירים!
משרד הכלכלה – קמפיין תמחור מוצרים בסכומים עגולים
נמאס לכם לשמוע שהמוצר עולה “תשעים ותשע נקודה תשע”? תם עידן הצגת
מחיר באגורות בודדות בישראל. במסגרת המאבק להורדת יוקר המחיה, הרשות
להגנה על הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה שמה לעצמה מטרה להגן גם על
“הכסףהקטן”שלכם, מכיוון שבסופו של יום, הואמצטברלכסף גדול. מ-41.1.1 כל
המוצריםמתומחריםבסכומיםעגולים. הקמפיין עלהבעיתונות, ברדיו ובאינטרנט.
תלמיד יקר, חקור במופלא ממך!
משרד החינוך – קמפיין "ישראל עולה כיתה"
כחלק מקידום רפורמה כוללת במערכת החינוך, שהוכרזה באחרונה, העלה משרד החינוך קמפיין המציב במרכז את המעבר
ללמידה משמעותית: במקום שינון חומרי הלימוד יטופחו כישורי המחקר והמחשבה היצירתית של התלמידים; יושם דגש על
הקניית ערכים, בהם חשיבות התרומה לקהילה ולמדינה. המטרה – להכין טוב ונכון יותר את דור העתיד לחיים במאה ה-12.
אפיקי הפרסום: 7 סרטונים ב"דקה לשמונה", אינטרנט, רדיו ועיתונות.
16
1...,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,...44
Powered by FlippingBook