פתח דבר |
5 |
תודות |
6 |
פרק א' |
7 |
רקע ורציונל |
7 |
מהו מנטורינג? |
7 |
מודלים קיימים של מנטורינג בתעסוקה |
9 |
הייחודיות של מודל המנטורינג בתבת |
10 |
תרומתו של תהליך מנטורינג על ידי מתנדבים בתעסוקה |
11 |
הבסיס לפיתוח המודל: ממצאי מחקרים וגישות מנחות |
14 |
פרק ב' |
21 |
המנטורינג בתבת ומודל ההפעלה |
21 |
מנטורינג כרכיב תומך קידום תעסוקתי |
21 |
מטרות המנטורינג בתבת |
22 |
אוכלוסיית היעד |
22 |
בעלי תפקידים |
23 |
מודל ההפעלה |
25 |
מדידה, מעקב ובקרה |
34 |
סוגיות אתיות בתהליך המנטורינג |
37 |
נספחים |
41 |
“קול קורא” להצטרפות מנטורים - קופת חולים כללית |
41 |
תסריט לשיחת ראיון ותאום ציפיות עם המנטורים |
42 |
סילבוס הכשרת מנטורים |
44 |
ערכת הכשרה למנטורים |
45 |
טופס הערכה להכשרת מנטורים |
55 |
טופס העדפות למנטורים |
58 |
מתווה לפגישת אבחון לתהליך מנטורינג |
61 |
טופס תאום ציפיות לקראת הצמדה למנטור |
64 |
תכנית סופרוויז’ן - מפגשי ליווי ולמידת עמיתים |
66 |
מרכיבי פגישה אישית |
67 |
רשימת מקורות |
69 |