Table of Contents Table of Contents
Next Page  127 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 127 / 168 Previous Page
Page Background

>>

127

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

שלב שלישי: הגדרת מטרות והצבת יעדים

מהלך פגישה רביעית

הגדרת יעדים אישיים לקידום ובניית תכנית עבודה

מטרת הפגישה:

בפגישה הרביעית רכז הקידום והמשתתף בונים תכנית עבודה אישית למשתתף בתכנית

הקידום.

דקות:

45-

מהלך מוצע לפגישה שתארך כ

דקות)

10( :

כתיבת מסקנות

בתחילת הפגישה ייערך סיכום של הפגישות שהתקיימו עד כה וכתיבת המסקנות בתחום של

נטיות, כישורים, ניסיון תעסוקתי, חסמים ושיקולים וצרכים תעסוקתיים.

דקות)

20( :

הגדרת יעדי הקידום

בשלבהבא יתנהלדיוןשמטרתו הגדרת יעדיםבממדי הקידוםהשונים. ראשית, המשתתף יחליט

לגבי כל ממד אם הוא מעוניין להציב לו יעד בתכנית הקידום. למשל בתחום הסובייקטיבי, האם

הוא מעוניין להציב יעד לשיפור היחסים עם העמיתים בעבודה? היעדים יוגדרו בצורה מפורטת

ככל שניתן: ספציפיים, מדידים, ישימים, רלוונטיים לצרכים ולשיקולים של המשתתף ותחומים

בזמן. בהמשך יש לפרט את הפעולות שיש לנקוט כדי להשיג את היעדים שנקבעו.

לשם כך מומלץ להשתמש ב”טופס להגדרת מטרה תעסוקתית ויעדים אישיים לקידום” (בעמ'

.)128

.

SMART

לצורך הגדרת היעדים ניתן להיעזר במודל

דקות)

15( :

בחירת יעד וסיכום

לסיכום הפגישה יש לבחור את היעד שבו יהיה המיקוד בשבועיים הקרובים, להציב תאריך

לביצוע ולתת משימות מתאימות. לצורך עבודה עם המשתתף על השגת היעד אפשר

.)131 '

להשתמש בכלי של אימון סקאלה(בעמ

דגשים

יש להתאים את תכנית הקידום ליעדים האישיים של כל משתתף.

על כל משתתף לערוך תעדוף יעדים.

בכל תכנית של תבת יש צריך להגדיר באיזה קידום מדובר, לבנות תכנית קידום אישית

לכל משתתף וכן להציב יעדים ברורים לכל אוכלוסייה. יחד עם זאת, ייתכן שבאותה

קבוצה יהיו משתתפים עם מדדי קידום שונים.