Table of Contents Table of Contents
Next Page  133 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 133 / 168 Previous Page
Page Background

>>

133

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

3

שלב

.

בניית תכנית עבודה למשתתף וחשיבה על פעולות שיובילו להשגת היעד

ניתן לשאול: “מה צריך לקרות כדי שתגיע לשם בפרק הזמן שנבחר?”

בשלב זה המשתתף חושב מה הוא יכול לשנות בהתנהגותו שיוביל אותו להשגת היעד. המאמן

בזכות מה הגיע

1

יכול לשאול את המשתתף על דברים שזה סיפר על עצמו כשנשאל בשלב

למיקום נוכחי. בשלבי האימון המאמן יכול להסתמך על היכרות מוקדמת עם המשתתף לגבי

יכולות, כישורים ודרכי התמודדות והתנהגות של המשתתף.

לדוגמה:

“אילו יכולות יש בך שיאפשרו לך לעשות את הצעדים הללו?”

“במי או במה תוכל להיעזר?”

“כיצד תדע שהצלחת?”

“מה היית רוצה להזכיר לעצמך?”

4

שלב

סיכום האימון והנעה לפעולה.

המאמן מבקש מהמשתתף למקם את עצמו על הסקאלה במועד קרוב.

1 1 .

קביעת יעד קרוב:

”.3.2

(מיקום נוכחי) למיקום

3-

לדוגמה “בוא נחשוב שעד הפגישה הבאה אתה עובר מ

המאמן מבקש מהמשתתף לבחור פעולה אחת או שתיים שיוכל

2 2 .

משימות למשתתף:

לעשות עד הפגישה הבאה, אשר יקדמו אותו לעבר השגת היעד. לדוגמה “מה צריך

”?3.2-

לקרות כדי שתגיע ל

אפשר לשאול את המשתתף: “האם זה נראה לך משהו שתוכל לעשות?”, “איך

3 3 .

סיכום:

אתה מסכם את האימון?”

ב ה צ ל ח ה