Table of Contents Table of Contents
Next Page  138 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 138 / 168 Previous Page
Page Background

138

<<

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

מה חשוב לכם בקשר עם המנטור, מה הייתם רוצים לעשות במשותף, מה מעניין

אתכם וכולי.

גם המנטורים מתרגשים במפגשים ראשונים! ככל שתהיו יותר

פתיחות ושיתוף:

חופשיים, פתוחים ומשתפים, כך ייפתח גם הצד השני, וניתן יהיה להגיע לנושאים

רלוונטיים בעלי השפעה.

שמרגיש לכם נכון. המנטורים הם כתובת

שתפו את המנטור בכל נושא תעסוקתי

שעולות בתהליך הקידום התעסוקתי שלכם, כגון

מקצועיות

מצוינת לסוגיות

בחירת מסלולי קריירה, איך להתכונן לשיחת שכר, איך לקבל משוב מהמנהל

במקום העבודה הנוכחי, איך להרחיב את ההסתכלות על תחומי עיסוק רלוונטיים

וארגונים, בחירת מקום לימודים וכולי.

היו עצמכם, שאלו שאלות בצורה חופשית, ועודדו שאילת שאלות מצדו של

המנטור.

קבעומנגנוןלהתקשרותביניכםוהקפידולעמוד

מנגנוןהתקשרותועמידהבזמנים:

בו. לדוגמה, אם קבעתם יום קבוע אחת לשבועיים למפגש, ודאו מראש כיצד

10-

מגיעים לנקודת המפגש, והקפידו להגיע בדיוק בזמן (מומלץ אף להקדים בכ

דקות); אם קבעתם לתאם פגישות טלפוניות, היו זמינים בזמן המדויק והתייחסו

לכך כאל פגישה לכל דבר ועניין; אם קבעתם להתעדכן באמצעות הדוא”ל,

דאגו לעמוד בהתחייבותכם. הגיעו מסודרים לכל פגישה עם כלי כתיבה ולאחר

שהקדשתם מחשבה למה שהייתם רוצים להתמקד בו בכל שיחה.

כחלק מתהליך הקידום התעסוקתי שהתחלת בו, המנטור התנדב ללוות אותך למשך חצי

5 5 .

שנה.

הנך מוזמן לפנות אליי בכל שאלה או התלבטות העולות בדרך. במקביל אבקש ואשמח

להתעדכן אחת לחודש כיצד מתקדם הקשר.

בהצלחה!

שם: ___________ טלפון: _____________ דוא”ל: _________________