Table of Contents Table of Contents
Next Page  34 / 94 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 34 / 94 Previous Page
Page Background

עט

השדה

34

אבל במקביל השקענו גם בלימודים. לא נתתי לה הנחות, הבנתי שאני צריכה כל הזמן ללחוץ

עליה ולדרוש ממנה. זה הדפוס שהצליח בעבודה איתה. אם הייתי מוותרת לה וסולחת, מיד

הייתה חוזרת לדפוס של בטלה. היא דרשה ממני להיות עסוקה בה כל הזמן באופן שדורש

ממנה להצליח. כך יכלה להתגייס כולה להשלמת הפערים. מורן עבדה קשה מאוד כדי להגיע

למקום שבו היא נמצאת היום”.

מקורות

). מגמות שינוי במבנה החינוך העל-יסודי ומניעיהן: מבט בין-לאומי במדינות

2006( ’

וולנסקי, ע

נבחרות. אוניברסיטת תל-אביב, בית הספר לחינוך. דו”ח על פי הזמנת המדען הראשי של

שטראוס.

משרד החינוך פרופ’ סידני

). נתונים על שוויון הזדמנויות בחינוך מגיל הגן ועד לאוניברסיטה. מוגש

2006( ’

וייסבלאי, א

. הכנסת, מרכז המידע והמחקר.

2006

באוקטובר

3 ,

לוועדה לזכויות הילד

). הפרעה, סיפור, טיפול: התערבות אסטרטגית נרטיבית רגישות

2004( ’

ויצטום, א’ וגודמן, י

תרבות באוכלוסייה חרדית. בתוך: א’ לשם וד’ רואר-סטריאר (עורכים), שונות תרבותית

מגאנס.

כאתגר לשירותי אנוש. ירושלים:

.169–145

,)1(

). מדיניות קליטת העלייה במערכת החינוך. מגמות מג

2004( ’

סבר, ר

Abu-Saad, I. (1999). Self-Esteem among Arab Adolescents in Israel. Journal of

Social Psychology 139 (4), 479–486.

Al-Haj, M. (1995). Education, Empowerment and Control: The Case of the Arabs

in Israel. Albany: State University of New York Press.

Baglieri, S., & Knopf, J. H..(2004). Normalizing difference in inclusive teaching.

Journal of Learning Disabilities 37 (6) (November-December), 525.

Birenbaum, M., & Nasser, F. (2006). Ethnic and Gender Differences in Mathematics

Achievement and in Dispositions towards the Study of Mathematics. Learning

and Instruction 16 (1), 26–40.

Center, Y., Ward, J. & Ferguson, C. (1991). Towards an Index to Evaluate

the Integration of Children with Disabilities into Regular Class. Educational

Psychology 11, 77–95.

Dudley-Marling, C. (2004). The Social Construction of Learning Disabilities.

Journal of Learning Disabilities 37 (6) (November-December), 482.

Fielding, M. (2006). Leadership, Personalization and High Performance Schooling:

naming the new totalitarianism. School Leadership and Management 26 (4), 347–

369.

Levin, B. (2008). In Canada: 20Minutes to Change a Life? Phi Delta Kappam90 (5), 384–385.