עט
השדה
75
או כך, תחרותיאום היא מציאות חיינו. היא כנראה הייתה קיימת מאז ומעולם ובוודאי תמשיך
להתקיים. נותר לנו להיות מודעים אליה ולהשלכותיה, להמשיך לחקור את מאפייניה לעומק,
ולנסות לדלות ממנה דברים חיוביים שיקדמו את הצלחתנו – האישית והמקצועית גם יחד.
שלך?
מהי התחרותיאום בארגון
ובהקשר זה לא נותר לי אלא לשאול:
מקורות
Best, R. (2011). Intelligence Information: Need-to-Know vs. Need-to-Share,
(electronic version). Congressional Research service. Retrieved at June 6, 2011
.from:
http://www.fas.org/sgp/crs/intel/R41848.pdfJohansson, M. (2012). The Balancing Act-Cooperating with Competitors, Umeå
School of Business and Economics, Umeå. Retrieved at November 20, 2012
.from:
http://umu.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:561395Minà, A. (2012). Genesis and Conceptualization of Coopetition Strategy (electronic
version). Archivio istituzionale dell’Universita’ di Catania, 2011. Retrieved at
:October 21, 2012 from
http://dspace.unict.it/bitstream/10761/1168/1/MNINNA82R46G273A-Tesi%20.A%20Mina%202011.pdf
Nalebuff, B. J. & Brandenburger, A. M. (1997). Co-opetition: Competitive and
Cooperative Business Strategies for the Digital Economy, Strategy & Leadership
.25, Iss 6, 28–35
Padula, G., & Dagnino, G. B. (2007). Untangling the Rise of Coopetition: The
Intrusion of Competition in a Cooperative Game Structure. International Studies
.of Management and Organization 37 (2), 32–52
Soekijad, M., & Van Wendel de Joode, R. (2011). Co-opetition in Knowledge
Intensive Networks: Two Case Studies,
Pilotsystems.net.Retrieved at October
.21, 2011 from:
http://www.pilotsystems.net/actus/coopetition-etudes-de-cas.pdf