Table of Contents Table of Contents
Next Page  105 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 105 / 168 Previous Page
Page Background

>>

105

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

ריאיון לאיתור נטיות וכישורים

1 1

.

פתיחה: יצירת קשר ראשוני ולאחר מכן הצגה עצמית של המרואיין

א. מה מקרין? (ביטחון, היסוס)

ב. האם רהוט או עילג?

ג. האם זקוק להכוונת המראיין או שחש בנוח עם שאלות עמומות?

ד. במה בוחר להתחיל?

ה. שפת גוף (קשר עין, מרחק מהמראיין, מתח בגוף)

היסטוריה לימודית

2 2

.

א. איזה תלמיד היה?

ב. מה אהב ללמוד?

ג. באילו מקצועות הצטיין ובמה התקשה?

ד. מגמה בתיכון? סיבות לבחירה?

ה. קשר עם מורים

ו. הסתגלות למסגרת בית ספרית

ז. לימודים על-תיכוניים (תפקוד, סיבות לבחירה בתחום)

היסטוריה תעסוקתית

3 3

.

א. סריקת התפקידים שעבד בהם וניסיון למצוא מכנה משותף

ב. מאילו תפקידים הפיק סיפוק ומה הסיבה לכך?

ג. מאילו סבל ומדוע?

ד. מה עשה טוב בעבודה?

ה. במה הצליח פחות?

תפקידים בבית ובמשפחה

4 4

.

א. מהן המשימות שבאחריותו בבית?

ב. איך מתנהג עם ילדיו?

5 5

.

ילדות

א. זיכרונות ילדות מוקדמים

ב. מה אהב לעשות כילד? (לבד או עם חברים, בחוץ, בבית)

ג. כיצד היו מתארים אותו אנשים שהכירו אותו כילד?

תכניות לעתיד

6 6

.

א. שאיפות תעסוקתיות ואישיות

שנים מהיום?

5-

ב. איפה רוצה לראות את עצמו בעוד כ