Table of Contents Table of Contents
Next Page  26 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 26 / 168 Previous Page
Page Background

26

<<

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

מודל ההפעלה של תכנית קידום

להלן פירוט שלבי המודל:

. איתור ומיון

1

שלב זה מורכב משלושה חלקים: איתור מועמדים פוטנציאליים, גיוס המשתתפים לתכנית וביצוע

אינטייק קידום, שבעקבותיו מתקבלת החלטה לגבי התאמת המועמד לתכנית קידום.

מה מייצג המעוין במודל?

ייצוג המעוין (כפי שמוצג בתרשים המודל) מתבסס על רעיון ההרחבה וצמצום שפורט לעיל,

ומבטא את אופן התנהלות התכנית מבחינת מידת ההעמקה הנדרשת מרכז הקידום בכל

שלב:

מאותרים משתתפים המתאימים לתכנית קידום.

בשלב הראשון

המשימה המרכזית היא לאבחן לעומק את המשתתף מבחינת המצב התעסוקתי

בשלב השני

הנוכחי והעתידי. זהו השלב ה”רחב” במעוין, משום שבו נדרשת עבודת עומק מקיפה עם כל

משתתף והרחבת אפשרויות הבחירה העומדות בפניו.

מתבצע תהליך של צמצום האפשרויות הללו עד לבחירה התעסוקתית

בשלב השלישי

ולהגדרת התוצאות הרצויות. לכל משתתף נבנית תכנית עבודה אישית, הכוללת הגדת

מטרות והצבת יעדי קידום.

מתכנס אף יותר לקראת יישום תכנית העבודה ומעקב אחריה. בשלב הזה הליווי

השלב האחרון

אינטנסיבי פחות, ומותאם לקצב ההתקדמות של המשתתף וללוחות הזמנים שנקבעו.