Table of Contents Table of Contents
Next Page  78 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 78 / 168 Previous Page
Page Background

78

<<

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

את המסוגלות התעסוקתית שלו בתהליך הקידום. כמו כן ניתן לנהל עמו דיון לגבי

ממדי הקידום שברצונו להשיג – כיצד רכיב זה יהווה קידום בעבורך?

) ולבקש

87 '

להשתמש בדף עבודה אישי המכיל את רכיבי הקידום, (בעמ

אפשרות ב:

מהמשתתף לפרט בכתב מדוע כל רכיב מהווה קידום בעבורו (כלומר מהי המשמעות של

כל רכיב).

דקות)

10(

סיכום הפגישה והיערכות להמשך

בחלק זה של הפגישה ניתן לשאול את המשתתף כיצד הוא מסכם את הפגישה: האם למד

משהו? האם התבהר לו משהו? האם הוא יוצא עם שאלות נוספות?

לקראת הפגישה הבאה אפשר לתת למשתתף משימה או מטלה שתסייע להעמקת ההיכרות

בין רכז הקידום למשתתף:

לכתוב את המשימות/ הפעולות שהוא עושה בעבודתו בהנאה, ולפרט מדוע;

אפשרות א:

לפרט את הפעולות/ המשימות שמהן הוא נהנה פחות, ולפרט מדוע.

לתת למשתתף משימה שקשורה בחזון התעסוקתי שלו, למשל לכתוב מכתב

אפשרות ב:

שנים, שבו הוא מספר על עצמו בזמן הווה.

5

לאדם אהוב בעוד

לבקש ממנו לברר אם קיימים מסלולי קידום בעבודה שלו, או לבצע תחקיר על

אפשרות ג:

תחום עניין אחר שהוא תופס כקידום (יכול להיות שמתאים לפגישה השנייה ולא עכשיו).

לראיין מישהו קרוב שעבר קידום. לכתוב: איך עשה זאת? במה הוא התקדם?

אפשרות ד:

אילו שלבים עבר? איך זה משפיע על חייו?

סיכום של רכז הקידום: בסיכום כדאי לציין את מה שהוסכם עליו בתיאום הציפיות, את

ממדי הקידום כפי שהוגדרו ואת המשמעויות שמייחס להם המשתתף. כמו כן כדאי לחזק

את המשתתף על הפגנת מוטיבציה, רצון לשינוי ויכולות אחרות שעלו במהלך הפגישה. חשוב

לקבוע מועד לפגישה שנייה.