פנים | כתב עת לתרבות, חברה וחינוך - page 36

התלמידים לבית-הספר. שימוש בפריטי הנוף
החזותי באופן קבוע לצרכי להוראה, למידה ופי
תוח חשיבה וביקורתיות יכול להועיל לקידום
תלמידים בכל גיל, רמה ומסגרת.
על בתי-הספר לבנות תוכניות המקנות לאוריי
נות החזותית מקום מרכזי יותר מהמקום בו היא
נמצאת בתקופה מתקדמת זו. הדבר יכול להיע
שות על-ידי העלאת המודעות של הצוותים החי
נוכיים לנושא, ובחינה של אפשרויות שילוב
התחום בסביבות הלימודיות הבית-ספריות.
36
I...,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46 26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,...144
Powered by FlippingBook