המורים במדד דרכי התמודדות
שמרניות עם דילמות חברתיות
ומוסריות. על פי הממוצעים,
בקרב הגבוהים בעמדות שמרני
–
ות, נמצאה נטייה גבוהה יותר
לדרכי התמודדות שמרניות עם
דילמות חברתיות ומוסריות,
בהשוואה לנמוכים בעמדות
שמרניות. דפוס ממצאים זה תואם
את הכיוון המוצע בהשערת המח
–
קר. יחד עם זאת, לא נמצא הבדל מובהק בין שתי
קבוצות המורים במדד דרכי התמודדות פתוחות
עם דילמות חברתיות ומוסריות וזאת שלא
בהתאם להשערה.
ה. השערת מחקר שלישית: הבדלים בתפיסת
דמות התלמיד הרצוי לפי דרכי התמודדות עם
דילמות חברתיות ומוסריות: בהשערת המחקר
השלישית נטען כי בקרב מורים הנוקטים דרכי
התמודדות פתוחות יותר עם דילמות חברתיות
מוסריות, תפיסת דמות התלמיד הרצוי תאופיין
ÌÈÚˆÂÓÓ· ˙·˙‰Ó
ÈÎ ¨‰ÏÂÚ ∂ ÁÂÏ· ÌÈ‚ˆÂÓ‰
Èί„ „„Ó ÚˆÂÓÓ
‰Â·‚ ‰È‰ ˙ÂÁÂ˙Ù ˙„„ÂÓ˙‰
Èί„ „„Ó ÚˆÂÓÓÓ
˙ÂÈ¯Ó˘ ˙„„ÂÓ˙‰
63