פנים | כתב עת לתרבות, חברה וחינוך - page 63

המורים במדד דרכי התמודדות
שמרניות עם דילמות חברתיות
ומוסריות. על פי הממוצעים,
בקרב הגבוהים בעמדות שמרני
ות, נמצאה נטייה גבוהה יותר
לדרכי התמודדות שמרניות עם
דילמות חברתיות ומוסריות,
בהשוואה לנמוכים בעמדות
שמרניות. דפוס ממצאים זה תואם
את הכיוון המוצע בהשערת המח
קר. יחד עם זאת, לא נמצא הבדל מובהק בין שתי
קבוצות המורים במדד דרכי התמודדות פתוחות
עם דילמות חברתיות ומוסריות וזאת שלא
בהתאם להשערה.
ה. השערת מחקר שלישית: הבדלים בתפיסת
דמות התלמיד הרצוי לפי דרכי התמודדות עם
דילמות חברתיות ומוסריות: בהשערת המחקר
השלישית נטען כי בקרב מורים הנוקטים דרכי
התמודדות פתוחות יותר עם דילמות חברתיות
מוסריות, תפיסת דמות התלמיד הרצוי תאופיין
ÌÈÚˆÂÓÓ· ˙Â·˙‰Ó
ÈÎ ¨‰ÏÂÚ ∂ ÁÂÏ· ÌÈ‚ˆÂÓ‰
Èί„ „„Ó ÚˆÂÓÓ
‰Â·‚ ‰È‰ ˙ÂÁÂ˙Ù ˙„„ÂÓ˙‰
Èί„ „„Ó ÚˆÂÓÓÓ
˙ÂÈ¯Ó˘ ˙„„ÂÓ˙‰
63
I...,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73 53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,...101
Powered by FlippingBook